Digitaalinen myynti

Haluatko kasvattaa myyntiä ja siirtyä liidinhankinnasta digitaaliseen myyntiin?

Strateginen markkinointikonsepti, joka yhdistää myynnin ja markkinoinnin tulokselliseksi kokonaisuudeksi

  • Kasvustrategia

  • Myyvä ja erottuva konsepti

  • Myyvät sisällöt

  • Verkkosivujen kehitys

  • Digitaalinen markkinointi

  • Kasvun johtaminen

Myynnin kasvattaminen verkossa

  1. Muodostetaan strategia ja suunnitelma myynnin kasvulle digitaalisessa ympäristössä.

  2. Muotoillaan yrityksen toimintamalli, ratkaisut, palvelut ja tuotteet erottuvaksi konseptiksi, jonka potentiaalinen asiakas ymmärtää helposti ja haluaa ostaa.

  3. Kehitetään verkkosivuista selkeät, erottuva ja myyvät.

  4. Tuotetaan puhuttelevia ja myyviä sisältöjä asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin.

  5. Viestitään konsepti markkinaan sisällöillä, jotka erottuvat ja saavat potentiaaliset asiakkaat ostamaan.

  6. Ohjataan kiinnostuneet kävijät verkkosivuille ja hankitaan liidejä tai suoraa kauppaa.

  7. Ajetaan myyntiä verkossa, seurataan tuloksia ja kehitetään digitaalisen myynnin konseptia jatkuvasti.

Digitaalisen myynnin osa-alueet

Jos haluat kasvattaa myyntiä digitaalisessa ympäristössä, laita nämä osa-alueet kuntoon.

Pelkkä digimarkkinoinnin tekijän vaihtaminen ei auta, jos konsepti ei erotu kilpailijoista.

Vastaavasti erottumalla kilpailijoista, tuottamalla parempia sisältöjä asiakaspolun jokaiseen vaiheeseen ja kehittämällä verkkosivuista myyvät pystytään usein tuplaamaan tulokset samalla digimarkkinoinnin budjetilla kuin ennenkin.

1. Strategia ja suunnitelma

Autan yritystäsi valitsemaan oikean strategian digitaalisen myynnin kasvulle ja muodostamaan suunnitelman sen toteuttamiseksi.

2. Asiakaspolku

Mallinnetaan asiakaspolku, jota pitkin asiakas kulkee ostamaan. Perehdytään potentiaalisten asiakkaiden ajatteluun ostopolun eri vaiheissa ja muotoillaan heille johdonmukainen viesti jokaiseen tilanteeseen.

3. Erottuva konsepti

Kaivetaan yrityksen kilpailuedut ja erottautumistekijät esille asiakaspolun eri vaiheisiin. Luodaan puhutteleva tarina ja viesti. Muotoillaan konsepti, tuotteet ja palvelut helposti ymmärrettävään ja ostettavaan muotoon koko asiakaspolun matkalle.

4. Verkkosivuston kehitys

Kehitetään verkkosivustosta myyvä. Tuodaan konsepti, tuotteet ja palvelut, kilpailuedut ja erottautumistekijät paremmin esille. Parannetaan visuaalista ilmettä sisällöillä. Kehitetään sivuston käytettävyyttä ja johdonmukaisuutta asiakaspolun kautta.

5. Myyvät sisällöt

Tuotetaan laadukkaita kuva-, video- ja tekstisisältöjä strategisen sisältömallin pohjalta.

Parannetaan verkkosivuston visuaalista ilmettä ja käytettävyyttä paremmilla sisällöillä.

Tuotetaan digimarkkinoinnin käyttöön kuvia ja videoita, jotka myyvät tuotteesi ja palvelusi.

6. Digitaalinen markkinointi

Viedän yrityksen tuotteet ja palvelut markkinaan taktisella mainonnalla ja myyvillä sisällöillä. Tavoitetaan potentiaaliset asiakkaat ja kuljetetaan heidät kohti asiakkuutta.

Esim. Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok.

Digitaalisen myynnin käynnistäminen

1. Integraatio, tutkimus ja strategia

Tulen osaksi yritystäsi. Perehdyn tavoitteisiin, konseptiin, tuotteisiin ja asiakkaisiin. Luon asiakaspolun, jolla asiakas kuljetetaan ostamaan. Luon digitaaliselle myynnille ja markkinoinnille selkeän strategian ja suunnitelman.

2. Digitaalisen myynnin konseptin kehittäminen ja toteutus

Suunnittelen johdonmukaisen ja kokonaisvaltaisen digitaalisen myynnin konseptin yrityksellesi.

Muotoillaan tuotteet ja palvelut sellaiseen muotoon, että asiakas ymmärtää ne helposti ja päätyy ostamaan.

Tuotan tarvittavat sisällöt ja kehitän nykyisiä keinoja.

3. Aktiivinen digitaalinen myynti

Käynnistän aktiivisen digitaalisen myynnin ja markkinoinnin toteutuksen laadukkailla sisällöillä niissä kanavissa, joista saadaan tuloksia. Tuotan uusia sisältöjä ja kehitän verkkosivustoa.

4. Jatkuva seuranta ja kehitys

Seuraan myynnin kehitystä lukujen kautta. Kehitän markkinoinnin ja myynnin konseptia aktiivisesti ja tavoitteellisesti.

Hinta

Alkaen 4.000 € / kk.